Kwaliteit staat bij Droomdeurtjes hoog in het vaandel. Onze producten zijn exclusief en met de grootste zorg samengesteld. Mochten de bestelde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, dan dient u ons hier zo snel mogelijk per email van op de hoogte te stellen. Droomdeurtjes probeert eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de afnemer en op de best mogelijke manier op te lossen.
Indien er binnen 7 dagen door Droomdeurtjes geen schriftelijke bezwaren zijn ontvangen, gaat Droomdeurtjes er van uit volledig aan haar verplichtingen te hebben voldaan.
De afnemer heeft het recht de door Droomdeurtjes geleverde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Tijdens de zichttermijn van 14 dagen dient de afnemer zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. De afnemer zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te houden.
De artikelen kunnen binnen de zichttermijn worden geretourneerd in de originele verpakking, onder toezending van een kopie van de betreffende factuur. De afnemer is hierbij zelf verantwoordelijk voor betaling van de gerelateerde verzendkosten.
Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet Droomdeurtjes de betaalde prijs exclusief de verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen. Wanneer de door Droomdeurtjes afgeleverde artikelen niet binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggezonden, geldt de koop als geaccepteerd.